Feeling (Y)





Assalamualaikum . 
Kalau jawab sayang , tak jawab dosa :)


Aku bukan lah jenis yang mudah untuk suka kan orang atau lebih specific lagi ' Fallen In Love'  dengan orang . Tapi once kalau aku dah " Fallen In Love " aku jenis susah nak let go orang tuh . Aku jugak jenis tak mudah untuk percaya orang . cukuplah sekali perkara ini berlaku , aku takut kalau ia berlaku buat kali kedua . 

Hancur bagai nak rak hati aku , bila orang hilangkan kepercayaan yang aku bagi . bukan ka orang kata " kepercayaan ibarat  gelas kaca, bila gelas kaca tuh pecah . gelas kaca tuh takkan boleh bercantum balik , kalau boleh sekali pun ia takkan sama dah macam yang asal" uolls pernah dengar tak pepatah nih . Ni ayat aku , maksud dia sama ja . 

sampai la nih , aku susah nak percaya orang , aku try move on . yess .. aku move on , tapi bukan move on bagi kepercayaan dekat orang lagi . Aku dah try nak bagi trust dekat orang , tapi still tak boleh . :(

' i love you  , i try my best nak percaya kan apa semua yang kau cakap , i try so many times . but i cant . i force myself to let u go . yeaaaa .. what i said is different than what i feel . the word that come out from my mouth ' i already let you go ' but inside deep in my heart ' i trying so hard , to let you go ' , till once i crying so hard . can you feel how much pain that i have inside ? i never accept anyone in my life ,  but i dont know why i accept you simply , without thinking so much . but now on , i need to move on , trying super duper hard to let you go . yeaa , i will . but usually take a time around 5 or 6 years . Long ? yea .. so long . i never couple and make a sweet talk with any guy , youre the only one , yang pernah aku buat . After this maybe i wont accept anyone , biarlah u be my first and last . it wont be anyone . I already talk to myself about this . '-when my heart start talking-

okaylah uolss , see you next time . take care reader's :)

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ..
sila tinggalkan komen anda disini
1 pun jadi lha ..