Throwback Malam Kolej Kediaman . :)

Assalamualaikum . 
Kalau jawab sayang , tak jawab dosa :)


Holla friend , long time no see . . long time no post . hahahaha . . okay tak lawak . Harinih kerja tak berapa banyak sangat , so aku rasa harinih aku nak kerja menaip jelah for wholeday . hahaha . Kau mampu ? 

actually aku nak throwback balik memories aku dengan kawan kawan aku pada malam prom night , actually ada nama arab dia , but dah lupa lah pulak . Tema kami malam tuh tema polcadot . Tapi , sayang aku takda baju polcadot , adapun baju tidur ja . hakhakhak :)

prom night dekat kolej aku diadakan lepas solat maghrib actually . Tapi biasalah janji melayu en , lepas isyak baru mula acara . Boleh tahan lah acara dia , tapi actually bila sebut pasal prom night aku bayangkan prom night cara barat . Hahahaa , tuh lah orang kata pengaruh TV kuat sangat . habis prom night around 12.00 am lah . Balik bilik ja aku terus sejukkan badan sat , then mandi cuci diri , then tunaikan lah kewajipan as a hamba Allah . 

okay lah , aku nak share sikit arh gambar aku dengan my lovey dovey friend and malam tuh aku pakai dress , colour hitam dan putih padankan dengan tudung colour pink serta crown bunga . okay , have a nice day uolls . (Y)

 this is my classmate PD003 A



this is my roomate 225

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ..
sila tinggalkan komen anda disini
1 pun jadi lha ..